Gas memasak PETRONAS, Gas pilihan ramai. (Untuk Tempahan Gas Tel : 013-640 2626)

smile smile smile smile smile

Pastikan Gas PETRONAS - Buatan MALAYSIA - Belilah dengan "PAK TEH GAS"

Sunday, February 27, 2011

Tricks nak gas cepat...!

Salam perpaduan,

Berbagai helah dilakukan bagi memperolehi gas dengan cepat..kira potong Q la ne! Mula-mula dulu x caya gak, tapi lama-lama tu memang telah terbukti. Antaranya :

Pengalaman 1 : Bila call aja diangkat terus kedengaran suara garang dan marah berkata "..dah lebih 4 jam order gas tak sampai2, anak saya dah menangis kelaparan! boleh antar ke tak ne?" Kalau tak biasa dengan ayat ne pasti gabra dibuatnya dan berjanji akan hantar gas sekarang juga.

Pengalaman 2 : SMS dihantar dengan ayat "NAK NIAGA KE TAK??? DAH BERJAM ORDER TAK SAMPAI2..." Kalau sebulan kerja memang penik dibuatnya dan terus SMS kembali "Maaf tuan/puan, boleh sms alamat, kami akan hantar SKRG juga".

Pengalaman 3 : Call dan bagitau dengan sopan tapi tergesa-gesa "Saya sedang memasak tiba-tiba kehabisan gas tapi perlukan sekarang sebab ada tamu nak datang" ...bila sampai seisi rumah dok lepak macam tak ada apa aja, tolong pasang gas kat dapur tak der persiapan makanan mcm tamu nak datang pun! ...terkena dah.

Banyak lagi tricks, tapi sekali dua boleh la menjadi sebab lepas tuu kami ada pelbagai rekod untuk mengesan dan memastikan tricks ini boleh dikesan. x percaya, percaya lah!  

   

No comments:

Post a Comment